FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Prąd w mieszkaniu - czyli umowa z RWE
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum mieszkańców osiedla Strefa Dębu Strona Główna :: Sprawy wszelakie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bloomberg555
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:10, 30 Cze 2014    Temat postu: Prąd w mieszkaniu - czyli umowa z RWE

Odbieramy klucze i potem.... co dalej aby uzyskać prąd?
Na stronie RWE jest ładnie rozrysowane - pytanie jak to wygląda w praktyce Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brickoo




Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 7:54, 01 Lip 2014    Temat postu:

pani Renata powie co i jak, trzeba podjechać na Chrzanowskiego do RWE z umową i protokołem odbioru lokalu i na miejscu już nam powiedzą co dalej. nie ma czym się stresować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lutek777




Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:37, 01 Lip 2014    Temat postu:

Ktos byl juz w RWE? Orientujecie sie ile czasu trwa podlaczenie pradu od zlozenia dokumentow?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiad_84




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:54, 01 Lip 2014    Temat postu:

ja się wybieram jutro, niby jak dobrze pójdzie to max 1-2 dni, ale może potrwać i do 2 tyg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lutek777




Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:53, 02 Lip 2014    Temat postu:

okej. Ja dzisiaj mam odbiór mieszkania i jutro zechce sie udać do RWE celem podpisania umowy. Napisze z jakim skutkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brickoo




Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:57, 02 Lip 2014    Temat postu:

ja już byłam w RWE. 1-2 dni to zupełnie nierealne, raczej nastawiam się na 1-2 tyg.

Mamy przy sobie:
dowód
umowę o budowę lokalu
protokół odbioru lokalu z NUMEREM LICZNIKA

składamy o prąd budowlany, ok 100 zł miesięcznie więcej do rachunku, ale nie ma innej opcji dopóki spółdzielnia nie dostarczy im zaświadczenia z nadzoru budowlanego (za ok. 3 tyg) gdy budynek będzie oddany do użytku.

Panowie przyjdą w bliżej nieokreślonym terminie odblokować licznik i zostawią karteczkę na drzwiach, że już działa.

Gdy nadzór budowlany zatwierdzi budynek do użytku i spółdzielnia dostarczy im odpowiednie zaświadczenie idziemy jeszcze raz ze spisanym stanem licznika i składamy o prąd lokatorski.

tak to mniej więcej wygląda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
the_s




Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:56, 02 Lip 2014    Temat postu:

Ja właśnie wróciłem z Chrzanowskiego. Niestety, ja również zostałem poinformowany, że w systemie nie mają jeszcze mojego numeru licznika, i że na razie mogę podpisać umowę (taryfa budowlana), ale wniosku o odblokowanie licznika nie złożę.

Myślę, czy by nie pojechać do Galerii Mokotów, ale może poczekam do jutra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bloomberg555
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:14, 02 Lip 2014    Temat postu:

ciekawe co spółdzielnia na to. dzwoni ktoś dziś do nich, zeby się przy okazji zapytać? podejrzewam, ze to przekazanie numerów liczników nie jest trudne, a ułatwiłoby nam zycie. tam bodaj kwestia zaplombowania ich wchodzi w grę... no ale nic - zobaczymy co sie wyjaśni!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
the_s




Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:18, 02 Lip 2014    Temat postu:

Rozmawiałem z panią Renatą - SM przekazała wszystko, co było konieczne, więc bym obstawiał za tym, że to kwestia procesowania przepływu danych albo między Spółdzielnią a RWE, albo między RWE a oddziałami.

Podobno już kilka osób złożyło wniosek o odblokowanie bez problemu. Albo w niektórych oddziałach nie robią problemu (bo w zasadzie nie rozumiem, czemu nie mogę złożyć wniosku, który przeprocesują, jak już numery trafią do ich bazy - zamiast tego muszę odstać dodatkową godzinę z hakiem w kolejce jutro/pojutrze), albo numery liczników są dodawane stopniowo do systemu.

W każdym razie, jeśli ktoś ma już numer licznika, można najpierw się spytać na infolinii, czy jest już możliwość odblokowania - 22 821 46 46.


Ostatnio zmieniony przez the_s dnia Śro 14:22, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brickoo




Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:01, 02 Lip 2014    Temat postu:

ja złożyłam wniosek, ale też numeru licznika nie miałam. dzwoniłam do Pani Renaty, ona gdzieś tam dalej i podano mi ten numer przez telefon. coś tam faktycznie z przekazem informacji szwankuje, bo pani nic o inwestycji ani spółdzielni nie wiedziała.
numer licznika powinien być wpisany na protokole odbioru mieszkania w rubryczce 'energia elektryczna'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brickoo




Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:03, 02 Lip 2014    Temat postu:

zapomniałam dodać, że byłam o 9 rano, kolejki nie było, przy wszystkich stanowiskach sąsiedzi ze strefy dębu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
the_s




Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:22, 02 Lip 2014    Temat postu:

Na Chrzanowskiego? I nie było problemu? Cholera Very Happy

Ja przezornie przed wizytą w RWE poprosiłem panią Renatę o numer, ale nawet pomimo tego, że uzupełniłem protokół o te dane, to wniosku mi nie pozwolono złożyć ("bo w systemie tego nie ma") - podpisałem tylko umowę, z adnotacją "Wystawione zlecenie - NIE: Brak otoczenia". Biurokracja, ech Very Happy


Ostatnio zmieniony przez the_s dnia Śro 17:29, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brickoo




Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:56, 02 Lip 2014    Temat postu:

w takim razie ja źle zrozumiałam tę kobietę, bo też mam tak napisane Sad
no to będę dzwonić jutro na infolinię, ech...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
the_s




Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:32, 02 Lip 2014    Temat postu:

Jeszcze teraz kontrolnie przedzwoniłem (bo niecierpliwię się Smile), jeszcze nie ma w systemie mojego numeru.

Z dobrych wiadomości, dyspozycję odblokowania licznika można zlecić telefonicznie (jeśli już umowa jest podpisana).

Ze złych wiadomości, pani z infolinii prosiła o kontakt w przyszłym tygodniu, bo nie jest przekonana, czy do końca tygodnia coś się w tej sprawie zmieni. I tak jutro do nich zadzwonię, nie planuję czekać do poniedziałku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brickoo




Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:34, 03 Lip 2014    Temat postu:

dzwoniłam,
jeszcze nie mają nas w systemie Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum mieszkańców osiedla Strefa Dębu Strona Główna :: Sprawy wszelakie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Forum mieszkańców osiedla Strefa Dębu: LUBIĘ TO! https://www.facebook.com/StrefaDebu     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin